Vissa dagar bara försvinner

Så var det med gårdagen.
Helt plötsligt var det kväll och dagen var förbi.
Det kändes nästan som om dagen försvann så fort att jag inte hann med den.
Inte för att jag gjorde något speciellt.
Gick här hemma och plockade och donade som vanligt bara.

Söndagens julbord var väldigt bra.
 Försökte ta ett foto genom fönstret för att visa den fina utsikten över havet.
Det blev väl inte så bra men det får duga.
Det var en mysig restaurang längst ut vid havet med glasväggar, så utsikten var sagolikt vacker.
Maten var också väldigt välsmakande.
Bl.a. rökt hjort var väldigt gott.
Det var god mat och trevligt sällskap, en allt igenom njutbar Julbords upplevelse.

Här snöar det idag, försökte fota snöandet, men flingorna fastnar inte på bild.
Det är skönt att vi får tillbaka lite av snön som hade regnat bort.
Jag vill gärna ha en vit jul.
Barnen vill ju också ha ett jullov med snö att vara ute och leka i.

I em kommer mitt barnbarn hit efter skolan.
Fram till dess ska jag fortsätta med mitt plock som jag började med igår.
Till middag blir det de här godingarna, som jag gjorde igår.
Kycklingfärs biffar, som blev sååå goda.

Ha en bra dag nu alla som tittar in på min blogg. =)


 
 

Kommentarer

  1. Det såg vackert ut där du var och åt och maten som serverades lät väldans god också. Förstår att barnen vill ha en vitt jullov. Finns ju mer att göra ute då. Dina kycklingbiffar såg smarriga ut. Ha en bra dag du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen