Ommöblering pågår

Jag försöker möblera om.
Vilket inte är så lätt i min lilla lägenhet, som dessutom har snedtak lite överallt.
Jag gör som vanligt och provar olika idéer. 
När en inte fungerar får man prova nästa.
Lite väl svettigt blir det ju men man får vila lite medans man kommer på nästa alternativ.
När jag är klar med det här behövs det ingen mer motion för idag i alla fall.
Vilket träningspass det är det här.

Har haft en bra helg med riktigt vackert väder.
Så då gör det inget att vi har gråväder idag.
En perfekt dag att jobba inomhus.
Nu ska jag fortsätta att dra runt mina möbler.
Så nu önskar jag er en bra början på en ny vecka. =)

Kommentarer

  1. Ommöblering tar på krafterna. Hoppas du hittar en bra lösning till slut. Ha en bra start på din vecka med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen